sobota, 7 stycznia 2017

INFORMACJA

Przepraszam was, że tak długo mnie nie było. Obowiązki szkolne i domowe ostatnimi dniami, czy nawet miesiącami rzuciły się na mnie i nie miałam siły już dodawać kolejnych rozdziałów. I bardzo, podkreślam bardzo was przepraszam za moje lenistwo oraz nieróbstwo w ostatnim czasie ale I klasa liceum nie jest prosta, kiedy jesteś wystawiony/a na poważne zmiany. Przestawienie się z liceum na gimnazjum trochę trwało, jednak teraz powracam ze zdwojoną siłą i chęcią do działania! <3 
Agnieszka

3 komentarze:

  1. Mały błąd przestawianie się z gimnazjum na liceum ale ok. Spoko rozumiem ale jak ty się jeszcze nie przystosowałaś skoro nwm jaki ty masz ale ja mam już drugi semestr. I minęło już trochę czasu. Jak będziesz miała siłę to napisz i wpadnij do mnie. http://story-of-my-life-imaginy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mnie już chyba nie lubisx

    OdpowiedzUsuń